Help Desk

Help Desk

Help Desk IT

Pomoc Zdalna

Usługa pomocy zdalnej Help Desk IT to nowoczesna forma obsługi informatycznej dla małej, średniej i dużej firmy. Oferowana jest wszystkim klientom biznesowym - niezależnie od branży i poziomu skomputeryzowania. To praktyczne rozwiązanie zarówno dla e-commerce, jak i innych firm. W skład naszej oferty wchodzą aplikacje biznesowe i wdrożenia systemu ERP.

Upraszczamy procesy w Twojej firmie

Cechą charakterystyczną tego podejścia jest uproszczenie procesów związanych z każdym aspektem informatyzacji przedsiębiorstwa, widzianych z Twojej perspektywy. Uproszczenie to odnosi się zarówno do obsługi problemów sprzętowo-systemowych takich jak konfiguracja wifi, czy administracja infrastruktury firmowej. Pomoc zdalna dotyczy również zaawansowanych kwestii krytycznych dla działania firmy, jak np. ochrona informacji, czy elektroniczny obieg dokumentów. Help Desk IT pomaga również w planowaniu strategicznych zmian technologicznych w Twojej firmie.

Cele Help Desk

Naszym celem przy wdrażaniu narzędzia Help Desk jest minimalizacja kosztów związanych z obsługą informatyczną Twojej firmy. Pomoc zdalna sprawdzonej firmy IT to gwarancja skrócenia czasu przestoju, możliwość prognozowania i budżetowania zmian sprzętowych, optymalna modernizacja infrastruktury i wiele więcej korzyści przekładających się na zysk firmy. W razie jakiegokolwiek problemu Help Desk pomoże w rozwiązaniu kryzysu dotyczącego np. odzyskiwania danych, poprawy workflow, czy wdrożenia systemu ERP.

Przejdź do strony: Schemat działania
Przejdź do strony: Przypadki zdarzeń