Help Desk

Help Desk

Przejdź do strony: Pomoc Zdalna
Przejdź do strony: Schemat działania

Przykładowe przypadki zdarzeń

Cele Help Desk

Na pierwszym miejscu stawiamy minimalizację kosztów, bo wiemy, że jest to dla Ciebie jeden z ważniejszych aspektów funkcjonowania firmy, prawda? Jeśli tak, to trafiłeś idealnie. Dzięki kontaktom z naszym działem helpdesk zyskujesz także pewność, że zawsze znajdziemy dla Ciebie najbardziej optymalne rozwiązanie. Otrzymujesz przede wszystkim gwarancję skrócenia czasu przestoju, pomoc w prognozowaniu i budżetowaniu zmian związanych ze sprzętem, optymalnej modernizacji infrastruktury oraz wiele więcej skutecznych rozwiązań, które wpłyną na korzyść Twojej firmy,

Upraszczamy i optymalizujemy procesy firmy

Prościej zawsze znaczy lepiej. Informatyzacja przedsiębiorstwa stanowi gęstą sieć, czasami mocno poplątanych zależności, informacji i działań. My dla Ciebie to wszystko uprościmy w taki sposób, aby generowały się zyski. Bardziej funkcjonalny sprzęt i system dzięki dobrej konfiguracji WiFi i dobrze zorganizowanej administracji infrastruktury firmowej.

Helpdesk IT pomoże Ci też chronić Twoje informacje oraz usprawni elektroniczny obieg dokumentów. Planowanie strategiczne dotyczące wszelkich kwestii związanych z innowacjami technologicznymi, wprowadzaniem nowych rozwiązań, to także nasza bardzo mocna strona.

Jak to działa?

Dzwonisz do nas, odbieramy Twój telefon, zgłaszasz problem, a my powiadamiamy dział help desk. Jeśli takie zgłoszenie miało już kiedyś miejsce, zadanie zlecone jest automatycznie do określonej komórki serwisowej. Jeśli problem jest nowy, następuje dogłębna diagnoza i planowanie realizacji usługi.

Helpdesk  w naszej firmie to zdalna pomoc komputerowa – szybka i skuteczna,. Wielu zadowolonych klientów i setki rozwiązanych problemów – wybierz rozsądnie i zmniejsz koszty działalności swojej firmy.