Help Desk

Help Desk

Przejdź do strony: Pomoc Zdalna
Przejdź do strony: Schemat działania

Przykładowe przypadki zdarzeń

 

W przypadku wystąpienia zdarzenia pracownik wykonuje telefon do działu Help Desk i zgłasza problem: „brak możliwości połączenia z programem CRM”.


Pracownik Help Desk przyjmujący zgłoszenie wstępnie diagnozuje zdarzenie i określa dalszy plan działania. W tym przypadku przyczyna może leżeć w różnych warstwach systemu. Jeśli podobne zdarzenie miało już miejsce i problem został rozwiązany, automatycznie zleca zadanie do określonej komórki serwisowej.


W przypadku gdy takie zdarzenie nie miało miejsca pracownik Help Desk inicjuje odpowiednie działania sprawdzające w komórkach odpowiedzialnych za prawidłowe działanie systemu CRM. Specjaliści IT dogłębnie diagnozują problem i ustalają plan realizacji usługi serwisowej. 


Po wykonaniu czynności sprawdzających pracownik Help Desk informuje pracownika zgłaszającego zdarzenie o przyczynie tego stanu oraz o dalszym planie działania. Po wykonaniu usługi serwisowej pracownik może pracować dalej, a metoda rozwiązania tego problemu trafia do bazy danych i będzie użyta w podobnej sytuacji, co zmniejszy czas potrzeby na naprawę, tym samym zredukuje czas przestoju pracownika.